معرفی و فروش محصولات سرامیکی دست ساز

0
1242

 

قصه ی محصول:

ماجرای خلق این آثار سرامیکی دست ساز از آنجایی منشاء گرفت که اگر بگوییم احتمالا” همه ی ما در مرور خاطرات کودکی اش از لذت بازی با خاک و گل بی بهره نبوده است پر بیراه نگفته ایم.

هنرسفالگری همیشه یکی از مهم ترین هنرها در طول تاریخ بوده است و پیشینه ای کهن دارد.این هنر نه تنها یک سرگرمی به شمار می رود، بلکه یک راه خوب برای برقراری ارتباط میان ذهن و بدن نیز محسوب می شود.

قدم نهادن درمسیر خلق آثار جدید توسط سفالگری، یک تکنیک یادگیری می باشد.این مسیر، بستری برای تقویت خلاقیت وافزایش مهارت های هنری را نیز فراهم می آورد.

در این عرصه هنرمند آمده است تا با تفکر خلاقانه و شناخت نیازهای مخاطب، با اتکاء به احساسات  و با ایجاد حس زیبایی شناسی محصولاتی مطابق با نیازهای او طراحی کرده و ارائه دهد.

تولیدات این مجموعه شامل:

  • تولید ست های مصرفی سرامیکی دست ساز با نقاشی زیر لعابی مانند:ست بشقاب، پارچ، لیوان و…
  • تولید بر اساس سفارش ظروفی خاص
  • تولیدات تزیینی-کاربردی مانند: بشقاب های دیوارکوب با طرح های متنوع، کاسه و بشقاب های رومیزی، مجسمه های سرامیکی انار و…
  • تولید در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی مانند: دست ساز سرامیکی و تولید کاشی های بین کابینتی و هر آنچه کاربرد وسیعی در راستای طراحی و لطافت بیشتر منازل داشته باشد.                                       که  همه ی این مراحل بابهره گیری از شاخه های هنری دیگر از جمله صنایع دستی، نقاشی، گرافیک، عکاسی..و همچنین نیروی انسانی همراه است.

- IMG 20180705 205628 239 300x293 - معرفی و فروش محصولات سرامیکی دست ساز

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here