کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

0
2227
کت و شلوار مردانه
کت و شلوار مردانه

- the only suit colours you need to know - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلفکت و شلوار دیگر فقط برای مراسم‌های رسمی یا جشن‌هایی مثل عروسی نیستند. بلکه به یک سبک لباس پوشیدن و مد تبدیل شده‌اند. همه‌ی آقایان حداقل یک دست کت و شلوار در کمد خود دارند که برای مراسم‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند که رنگ آن اکثرا مشکی و یا طوسی است. انتخاب کت و شلوار با رنگ مناسب اغلب به یک چالش بین مردان تبدیل می‌شود. البته مواردی مثل هزینه‌های بالای این لباس هم در این چالش بی‌تاثیر نیست. حالا که قرار است فقط یک انتخاب داشته باشیم، پس بهتر است همان را درست انتخاب کنیم. 

اگر احتیاج دارید که یک کت و شلوار بخرید و نمی‌دانید که چه رنگی را باید انتخاب کنید، نگران نباشید. در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید کت و شلوار مورد نظر مناسب برای هر فصل را انتخاب کنید. 

کت و شلوار مناسب برای من باید چه رنگی باشد؟

خب، شما باید یک کت و شلوار برای خود بخرید و در مورد انتخاب رنگ آن نگران هستید. درست است که هر مردی باید چند دست از انواع لباس مثل کت و شلوار در کمدش داشته باشد، اما با در نظر گرفتن این نکته که شما فقط یک انتخاب می‌توانید داشته باشید، به‌نظر می‌رسد که کت و شلوارهای کلاسیک می‌توانند انتخاب خوبی باشند. زیرا برای انواع مراسمات مختلف کاربرد دارد. اما سوال مهم، کت و شلوار شما باید چه رنگی باشد؟

- Suit street style - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

کت و شلوار کلاسیک: رنگ‌های مناسب

کت و شلوار کلاسیک ساده‌ترین نوع کت و شلوار است. خیاطان کت و شلوار اغلب کت و شلوارهای کلاسیک خود را در رنگ‌های ذغالی، سیاه و سورمه‌ای می‌دوزند. این رنگ‌ها همه کاره بوده و برای اغلب مراسمات مناسب‌اند. رنگ خاکستری ذغالی ممکن است سن شما را کمی بیشتر نشان بدهد، در حالی که سورمه‌ای ممکن است تاثیر متفاوتی داشته باشد، پس اطمینان حاصل کنید رنگی که انتخاب می‌کنید مناسب با تصورات شما و تاثیری که می‌خواهید بگذارید باشد.

- classic suit street style - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

کت و شلوار کلاسیک: رنگ مشکی

کت و شلوارهای کلاسیک مشکی تقریبا با هر رنگ پیراهنی مناسب‌اند، اما انتخاب رنگ روشنی مثل سفید دست شما را برای انتخاب لوازم جانبی مثل کمربند یا کراوات باز می‌گذارد و می‌توانید انتخاب‌های بیش‌تری داشته باشید.اگر نمی‌خواهید از پیراهن سفید و کراوات ساده استفاده کنید می‌توانید از پیراهن‌های آبی روشن یا صورتی پاستلی استفاده کنید.

- classic black suit outfit grid - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

کت و شلوار کلاسیک در بهار

در فصل بهار کت و شلوارهای رنگ تیره خیلی پوشیدنی و مناسب به نظر نمی‌رسند و برای روزهای روشن بهار زیادی رسمی است. اینجا زمانی است که خاکستری روشن به کار می‌آید. خاکستری روشن نیز به شما انتخاب‌های بسیاری می‌دهد. می‌ توانید از پیراهن‌های راه‌راه و یا طرح‌دار استفاده کنید و با اکسسوری رنگی و جالب زیباتر به‌نظر برسید. پیراهن‌های راه‌راه مدل کلاسیکی هستند که به‌راحتی با کراوات راه‌راه یا ساده ست می‌شوند. البته پیراهن و کراوات راه‌راه نباید الگوی یکسانی داشته باشند. 

- grey suit outfit grid - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف- spring shirt colour combination - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

رنگ‌های بهاری مناسب برای مردان

– آبی تیره

– خاکستری روشن

– سبز روشن

– قهوه‌ای کم رنگ

– عنابی (قرمز-قهوه‌ای)

کت و شلوار کلاسیک در تابستان

رنگ‌های تابستانی مناسب برای مردان بسیار روشن هستند و در انتخاب رنگ جسارت کمتری خواهیم داشت. استفاده از کت و شلوارهای تابستانی رنگ روشن ایده‌ای مناسب است که می‌تواند از مشخص کردن دایره‌ی عرق زیر بغل شما جلوگیری کند. البته می‌توانید از ترکیب کت و شلوار کوتاه با شلوارک هم استفاده کنید که البته این مورد به موقعیت جایی که می‌خواهید بروید بستگی دارد. پارچه‌های کتان و الیاف طبیعی مناسب فصل تابستان هستند. کت و شلوارهای با رنگ خنثی به ما این اجازه را می‌دهند که از رنگ‌های جسورانه‌تری برای پیراهن و یا کراوات خود استفاده کنیم. پیراهن های راه‌راه و یا طرح‌دار با رنگ های طلایی یا قرمز. اگر می‌خواهید از کراوات استفاده کنید پیشنهاد می‌شود از یک کراوات ساده روی پیراهن طرح‌دار خود استفاده کنید. البته خوبی تابستان در این است که اغلب مجبور به استفاده از کراوات نیستید چون مراسمات کمتر رسمی هستند.

- 111616 mens suits for summer  qlt 80 scl 1 - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف- summer suit street style - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

رنگ‌های تابستانی مناسب برای مردان

– سبز چمنی

– زرد لیمویی

– نارنجی روشن

– ارغوانی

– آبی اقیانوسی

– شکلاتی

 

کت و شلوار مردانه  - Jaquan wearing a suit - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف
کت و شلوار مردانه

کت و شلوار کلاسیک در پاییز

رنگ کت و شلوار در پاییز اغلب حول رنگ‌های سبز تیره، قهوه‌ای و پارچه‌های پشمی می‌گردد. رنگ‌ها و نوع پارچه‌ها گرم و دوستانه هستند، به این معنی که در آنها احساس راحتی می‌کنید. با کت و شلوارهای پشمی خود می‌توانید از کلاه‌های کپ استفاده کنید که موهای شما را از باد و باران در امان نگه میدارد.

- mens donegal tweed suit custom made brown - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

رنگ‌های پاییزی مناسب برای مردان

– بنفش تیره

– سبز یشمی

– قهوه‌ای/کرم

– قرمز/زرشکی

کت و شلوار کلاسیک در زمستان

لباس‌های زمستانی مردانه مانند لباس‌های پاییزی باید از پارچه‌های سنگین‌تر و گرم‌تر درست شده باشد. درست است که زمستان احتیاج به رنگ‌های تیره‌تر و گرم‌تر دارد اما مجبور نیستید که همیشه از رنگ‌های تیره استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های بی‌نظیر به شما کمک می‌کند متمایز از دیگران به نظر برسید. استفاد از اکسسوری‌های مختلف می‌تواند به خاص‌تر شدن تیپ شما کمک کند. 

- winter suits gear patrol feature - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف- 965a60c581eaed309c95ce2cb0b92f19  winter suit three piece suits - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

رنگ‌های زمستانی مناسب برای مردان

– سبز تیره

– ارغوانی تیره

– قهوه‌ای

– خردلی

ترکیب کردن لباس‌های ساده و طرح‌دار

اگر قصد ترکیب کردن لباس‌های ساده و طرح‌دار خود را دارید موارد زیر را فراموش نکنید:

– رنگ‌های مکمل یکدیگر را انتخاب کنید.

– پیراهن ساده بپوشید.

– برای شروع می‌توانید از طیف‌های مختلف یک رنگ برای لباس‌های خود استفاده کنید.

– فراموش نکنید که باید کفش‌ها و کمربند خود را مناسب با لباس‌ها انتخاب کنید.

- patterened suit street style - کت و شلوار مردانه و خاص ، راهنمای انتخاب رنگ مناسب و زیبا برای فصل‌ های مختلف

و پیشنهادات آخر

– همیشه به لوازم جانبی یا اکسسوری‌ها توجه کافی را داشته باشید. آنها کمک می‌کنند که متفاوت‌ باشید.

– در خرید کفش‌ها همانند کت و شلوار دقت کنید. خرید کفش‌ها هم قوانین خاص خود را دارند.

– لباس رسمی همیشه نباید خسته‌ کننده و ناراحت کننده باشد. سبک‌های مختلفی برای لباس پوشیدن وجود دارد. از امتحان کردن فرار نکنید. به فروشگاه ها بروید و ترکیب لباس‌های مختلف را امتحان کنید.

حالا شما تمام اطلاعات لازم برای خرید کت و شلوار مناسب را دارید. می‌دانید چه رنگی انتخاب کنید و آن را با چه لباس‌های دیگری ست کنید. پس به خرید بروید و لذت ببرید!

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here