چند نکته در خرید انواع لوازم جانبی موبایل و قیمت آنها

0
1492

انتخاب لوازم جانبی موبایل، انتخابی آسان یا دشوار؟

 

لوازم جانبی موبایل  - phone accessories vector 300x210 - چند نکته در خرید انواع لوازم جانبی موبایل و قیمت آنها
Mobile

 

لوازم الکترونیکی و ارتباطی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده است. در  دنیای امروز که رشد و پیشرفت تکنولوژی سرعتی باور ناکردنی دارد انسان با انتخاب های گوناگونی رو به رو می شود که هرکدام به نحوی با هدف بهبود زندگی او ساخته شده اند. در سال های اخیر با فراگیر شدن گجت های هوشمند مثل موبایل، تبلت و یا ابزارهای الکترونیکی دیگر مثل لپ تاپ، دوربین، کنسول بازی و… سبب شد شاخه ای جدید در بازار شکل بگیرد که هدف آن رفع نیازهای جانبی از گروه محصولات باشد. موبایل ها در برندهای مختلف و با انواع لوازم جانبی به بازار عرضه می شوند تا نیازهای مشتریان را برطرف کنند. در خرید این محصولات تنوع موجود در انتخاب می تواند تصمیم گیری ما را با مشکل مواجه سازد. بنابراین در اختیار داشتن اطلاعات کافی و معتبر از انواع این محصولات، کارکرد آنها، میزان رضایت کاربران دیگر از این محصولات و… از جمله نیازهایی است که در دنیای لوازم دیجیتال امروزه حس می شود.

در خرید لوازم جانبی موبایل به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

– برندهایی مانند اپل لوازم جانبی بسیاری را، مانند انواع کابل، هندزفیری، پلاگر، اسپیکر، انواع mp4 و ,mp هایی که فقط با این برند قابلیت سینک شدن دارند و…، برای کاربران خود طراحی کرده اند. در نتیجه در هنگام خرید گوشی آیفون باید دقت کرد که بعد از خرید موبایل، هزینه ای را باید صرف خرید این لوازم جانبی که بخشی ضروری در استفاده از این گوشی همراه است، کرد. برای برندهایی مانند سامسونگ این نیاز کمتر مشاهده می شود و به غیر از لوازم جانبی اصلی مانند هندزفیری و پاور بانک و… بعد از خرید این گوشی نیازی به خرید دیگر کالاهای جانبی این موبایل نیست.

در خرید گوشی های سامسونگ به شما خرید انواع آنتی ویروس ها ممکن است ارائه بشود که پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال هزینه ی اضافی نیستید این محصول را نخرید چراکه انواع اپلیکیشن های آنتی ویروس به راحتی از Play Store  و بازار قابل دانلود هستند.

 

– قیمت لوازم جانبی نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. بعد از انجام یک سرچ کوتاه در وبسایت هایی مانند دیجی کالا، بامیلو و… به نمایندگی های این برندها مراجعه کنید و سپس کالای جانبی موردنیاز خود را با توجه به سرچ انجام شده و قیمت نمایندگی ها تهیه کنید.

– بحث قاچاق بودن یا اصل بود این محصولات مبحث مهمی است چراکه در چند سال اخیر ورود گوشی های قاچاق به بازار زیاد شده است. راه هایی است که به ما در تشخیص اصل یا جعلی بودن این محصولات کمک میکند:

۱) در هنگام خرید از وجود برچسب اطمینان طلایی رنگ بر روی کالا اطمینان حاصل فرمایید.

۲) شناسۀ ۱۶ رقمی، منحصر به ‌فرد هر کالا که با لایه‌ای پوشانده شده و پس از برداشتن این لایه توسط مصرف‌کننده آشکار خواهد شد. شما می توانید با ارسال شماره ی موجود در روی برچسب زرد رنگ دارای بارکد به ۲۰۰۰۸۸۲۲ از صحت کالا و قاچاق نبودن آن مطمئن شوید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ttac.ir مراجعه کنید.

 

برچسب اطمینان  - 20181003 120311 300x119 - چند نکته در خرید انواع لوازم جانبی موبایل و قیمت آنها
برچسب اطمینان

 

 

– لیستی از لوازم جانبی انواع موبایل ها را می تواندی در اینجا مشاهده کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here