چرا آیفون x میخریم؟

0
777

مخاطبان آیفون روز به روز بیشتر می‌شوند و کمپانی اپل برای جذب کاربران بیشتر و حفظ پیشتازی خود هر سال برگ جدیدی رو می‌کند و رقیبان را وامی‌دارد تا برای ماندن در بازار رقابت، خود را بالا بکشند. اما چرا با وجودی که رقیبان سرسختی مانند سامسونگ با تکنولوژی پیشرفته، گوشی‌های خود را با قیمت کمتری در بازار عرضه می‌کنند باز هم بسیاری تمایل دارند با صرف هزینه‌ی زیاد، جدیدترین مدل گوشی شرکت اپل یعنی آیفون ۱۰ یا به اصطلاح X را خریداری کنند؟
یک ضرب‌المثل انگلیسی معروف می‌گوید من آن قدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم. گویا طرفداران آیفون این ضرب‌المثل را کاملا دریافته و به آن باور دارند. یکی از دلایل آن، طول عمر بالای این گوشی است که به سادگی از رده خارج نمی‌شود و با خیال راحت می‌توان سال‌ها از آن استفاده کرد به اضافه این که قابلیت ضدآب بودن هم از سری ۷ به این موبایل‌ها افزوده شده است. بنابراین هزینه کردن برای یک گوشی موبایل با بالاترین تکنولوژی روز دنیا که سال‌ها در کنار شما خواهد ماند به صرفه‌تر از این است که مثلا هر دو سال برای خرید گوشی مناسب هزینه ووقت صرف کنید به خصوص اینکه قیمت دلار روز افزون است و شاید این کار حتی هزینه‌ی بیشتری روی دست شما بگذارد!
دلیل دیگری که باعث می‌شود بتوان سال‌های طولانی از آیفون استفاده کرد سیستم عامل منحصر به فرد آن یعنی IOS است. این سیستم عامل بر خلاف اندروید ویروس نمی‌گیرد چون ویروس‌ها برای این سیستم عامل تعریف نشده هستند و این موضوع موجب بالا رفتن امنیت این گوشی‌ها و جلب اعتماد کاربران شده است. علاوه بر همه‌ی این‌ها حافظه‌ی آیفون به موجب ویروس‌ها بی‌دلیل پر نمی‌شود، نیازبه ری‌ست پیدا نمی‌کند و کار با برنامه‌ها کند نخواهد شد. علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی از طرفداران آیفون و به ویژه آیفون ۱۰ به دلیل سرعت عالی کار اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها و همچنین صفحه نمایش ویژه‌ی آن هستند.
محبوبیت آیفون ۱۰ به همین‌جا محدود نمی‌شود؛ دوربین دو سنسوری آن با دقت ۱۲ مگاپیکسلی، طرفداران عکاسی را شیفته‌ی خود کرده است به خصوص این‌که قابلیت عکاسی پرتره هم به آن افزوده شده و عکس‌ها با رزولوشن بالا در صفحه نمایش «سوپر رتینا» نمایش داده می‌شود! جالب است بدانید طبق گزارش وبسایت معتبر Display mate که در زمینه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزارهای حرفه‌ای مخصوص کالیبره کردن نمایشگرها تخصص دارد، صفحه نمایش آیفون۱۰ در میان تمام گوشی‌های موبایل، به جایگاه نخست دست یافته است. جالب‌تر این‌که این وب سایت معتبر، پنل آیفون ۱۰ را که توسط شرکت سامسونگ ساخته شد است برتر از پنل‌های موبایل‌های سامسونگ می‌داند.
اما با وجود همه‌ی پیشرفت‌های تکنولوژیکی که در آیفون ۱۰ به کار رفته است همچنان سادگی کار با آن موجب جذب مخاطبان از سرتاسر دنیا با هر سن و سال و جنسیتی است و این یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آیفون است.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here